Title: Využití online únikových her k posílení mezipředmětových vztahů na 2. stupni ZŠ
Other Titles: The use of online escape games to strengthen interdisciplinary relationships at the 2nd level of primary school
Authors: Šťastný, Radek
Advisor: Benediktová Lenka, Mgr. Ph.D.
Referee: Rohlíková Lucie, PhDr. Ph.D.
Issue Date: 2022
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/48774
Keywords: úniková hra;online úniková hra;mezipředmětové vztahy;zeměpis;informatika;česká republika;kraje čr;google prezentace;learning apps;flippity;dotazník;výzkumné šetření
Keywords in different language: escape game;online escape game;intersubject relations;geography;informatics;czech republic;regions of the czech republic;google presentation;learning apps;flippity;questionnaire;research survey
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá únikovými hrami, které je možné využít k propojení mezipředmětových vztahů. Hlavním cílem bylo představit nástroje pro tvorbu únikových her a vytvořit samotnou únikovou hru na základě probíraného učiva zeměpisu v osmém ročníku základní školy. V jednotlivých kapitolách je postupně představen vývoj únikových her, jejich struktura, mezipředmětové vztahy a samotná tvorba únikové hry prostřednictvím aplikací Google prezentace, Learning Apps a Flippity. Je zde popsáno, jak tyto aplikace fungují a jak se v nich úniková hra vytváří. Následně byla vytvořena úniková hra, která byla otestována na základních školách a bylo realizováno dotazníkové šetření. Jsou zde popsány jeho výsledky a východiska, která z něj byla vyvozena.
Abstract in different language: This thesis deals with escape games, which can be used to connect intersubject relations. The main goal was to present the tools for making mentioned escape games and create the escape game itself, based on the studied curriculum in the eighth grade of primary school. The individual chapters gradually introduce the development of escape games, their structure, intersubject relations and the creation of the escape game itself through the Google presentations, Learning Apps and Flippity. It describes how these programmes work and how the game is being created in them. Subsequently, an escape game was created, which was tested in primary schools and a questionnaire survey was conducted. At the end of the work, there is description of a questionnaire survey, which took place at primary schools and there are described its results and the starting points that were derived from it.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení
Appears in Collections:Diplomové práce / Theses (KVD)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DP_STASTNY_RADEK.pdfPlný text práce13,54 MBAdobe PDFView/Open
PosudekVedoucihoSTAG.pdfPosudek vedoucího práce48,9 kBAdobe PDFView/Open
PosudekOponentaSTAG.pdfPosudek oponenta práce47,81 kBAdobe PDFView/Open
Protokol Stastny.pdfPrůběh obhajoby práce237,38 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/48774

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.