Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHommerová Dita, Doc. Ing. Ph.D., MBA
dc.contributor.authorKřehlíková, Nikola
dc.contributor.refereeSadílek Tomáš, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2023-6-7
dc.date.accessioned2023-06-09T11:32:15Z-
dc.date.available2022-10-24
dc.date.available2023-06-09T11:32:15Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-4-24
dc.identifier92453
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/52402-
dc.description.abstractBakalářská práce se zaměřuje na hodnocení marketingových aktivit firmy dm-drogerie markt a na identifikaci doporučení pro zvýšení prodeje fairtradových produktů. V teoretické části jsou popsány témata jako marketingová komunikace, značka, sociální odpovědnost, koncept Fairtrade a výzkumné metody. Praktická část obsahuje analýzu marketingové komunikace dm, benchmarking s konkurenční společností Lidl a marketingový výzkum, který zkoumá nákupní rozhodování zákazníků o fairtradových produktech. Na základě výsledků jsou navrhnuty zlepšující opatření vedoucí k růstu prodeje fairtradových produktů. Práce může být užitečná pro dm drogerii, organizace a spotřebitele, kteří mají zájem o udržitelný a odpovědný nákup.cs
dc.format77 s. ( 99 613 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectdm drogerie marktcs
dc.subjects. r. o.cs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectmarketingové aktivitycs
dc.subjectfairtradecs
dc.subjectkoncept fairtradecs
dc.subjectnákupní rozhodovánícs
dc.subjectbenchmarkingcs
dc.subjectudržitelnostcs
dc.titleMarketingové aktivity vybraného obchodního řetězce na podporu zvýšení prodeje fairtradových produktůcs
dc.title.alternativeMarketing activities of chosen business chain to support an increase in sales of fair trade productsen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programMarketingové řízení
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedBachelor's thesis focuses on evaluating the marketing activities of dm-drogerie markt and identifying recommendations for increasing sales of fair trade products. The theoretical part describes topics such as marketing communication, branding, social responsibility, the Fairtrade concept, and research methods. The practical part includes an analysis of dm's marketing communication, benchmarking with the competitive company Lidl, and marketing research examining consumer purchasing decisions regarding fair trade products. Based on the results, improvement measures leading to the growth of fair trade product sales are suggested. The thesis can be useful for dm-drogerie markt, organizations, and consumers interested in sustainable and responsible purchasing.en
dc.subject.translateddm drogerie markten
dc.subject.translateds. r. o.en
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedmarketing activitiesen
dc.subject.translatedfairtradeen
dc.subject.translatedfairtrade concepten
dc.subject.translatedpurchasing decisionsen
dc.subject.translatedbenchmarkingen
dc.subject.translatedsustainabilityen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace Krehlikova.pdfPlný text práce1,89 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Krehlikova_Nikola_v.pdfPosudek vedoucího práce121,27 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Krehlikova_Nikola_O.pdfPosudek oponenta práce226,69 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,89 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/52402

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.