Název: Kvalita služeb turistických informačních center
Další názvy: Quality of Services of Tourist Information Centres
Autoři: Šašková, Tereza
Vedoucí práce/školitel: Štumpf Petr, Doc. Ing. Ph.D.
Oponent: Jakubíková Dagmar, Doc. Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2023
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/52410
Klíčová slova: kvalita služeb;turistické informační centrum;mystery shopping;jihočeský kraj;asociace turistických informačních center;minimální standard kvality
Klíčová slova v dalším jazyce: service quality;tourist information centre;mystery shopping;south bohemia region;association of tourist information centres;minimum quality standard
Abstrakt: Bakalářská práce pojednává o kvalitě služeb vybraných turistických informačních center v Jihočeském kraji. V první části je vytvořen teoretický přehled zabývající se kvalitou služeb v cestovním ruchu, jejímu hodnocení a výzkumné metodě mystery shopping. Dále jsou popsána turistická informační centra a jejich funkce společně s minimálními standardy kvality a požadavky na kvalitu obsluhy vymezené Asociací turistických informačních center České republiky. Na základě tohoto přehledu byla stanovena výzkumná otázka včetně předpokladů pro její splnění. Část druhá zahrnuje metodiku pro sběr a zpracování primárních dat na základě metody mystery shopping, kterou bylo zkoumáno celkem devatenáct vybraných turistických informačních center v Jihočeském kraji. Součástí práce jsou výsledky ze tří fází výzkumu a jejich interpretace. Ze získaných dat je následně identifikována úroveň kvality TIC, která vykazuje určité nedostatky. Následně jsou navržena doporučení pro jejich zlepšení.
Abstrakt v dalším jazyce: The bachelor thesis deals with the quality of services of selected tourist information centres in the South Bohemia Region. In the first part, a theoretical overview dealing with service quality in tourism, its evaluation and the research method of mystery shopping is created. Furthermore, tourist information centres and their functions are described together with the minimum quality standards and service quality requirements defined by the Association of Tourist Information Centres of the Czech Republic. On the basis of this overview, the research question was established, including the prerequisites for its fulfilment. Part two includes the methodology for collecting and processing primary data based on the mystery shopping method, which was used to examine a total of nineteen selected tourist information centres. The results from the three phases of the research and their interpretation are included. From the collected data, the level of quality of TICs is subsequently identified, which shows certain deficiencies. Subsequently, recommendations for their improvement are proposed.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP-Kvalita sluzeb TIC.pdfPlný text práce1,35 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Saskova_Tereza_v.pdfPosudek vedoucího práce122,33 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Saskova_Tereza_o.pdf.pdfPosudek oponenta práce122,97 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,66 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/52410

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.