Title: | Využití prvků Show dance v taneční průpravě dětí předškolního věku - webové stránky |
Other Titles: | Use of Show dance elements in dance preparation of preschool children - websites |
Authors: | Přádová, Natálie |
Advisor: | Kavalířová Gabriela, Mgr. Ph.D. |
Referee: | Fajfrlíková Tereza, Mgr. |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/52735 |
Keywords: | tanec;předškolní věk;show dance;webové stránky |
Keywords in different language: | dance;preschool age;show dance;websites |
Abstract: | Práce se zabývá využitím prvků Show dance v taneční průpravě dětí předškolního věku. Dále je práce zaměřená na tvorbu webových stránek spolu s videi, které slouží jako příručka pro učitele mateřských škol a také i pro širokou veřejnost. Dále se věnuje pojmům jako pohyb v předškolním věku, tanec, tanec v předškolním věku a Show dance. |
Abstract in different language: | The thesis deals with the use of elements of show dance in the dance preparation of preschool children. Furthermore, the work is focused on the creation of a website with videos that serve as a guide for kindergarten teachers and also for the general public. It also discusses concepts such as movement in preschool, dance, dance in preschool and show dance. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KTV) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
BP_Pradova.pdf | Plný text práce | 10,05 MB | Adobe PDF | View/Open |
hodnoceni-VP-Pradova 2023.pdf | Posudek vedoucího práce | 151,6 kB | Adobe PDF | View/Open |
posudek-OP-Natalie Pradova.pdf | Posudek oponenta práce | 150,82 kB | Adobe PDF | View/Open |
Pradova N..pdf | Průběh obhajoby práce | 31,32 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/52735
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.