Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorFilipi Zbyněk, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorKlouda, Vladislav
dc.contributor.refereeBaťko Jan, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2023-9-5
dc.date.accessioned2023-09-11T22:22:58Z-
dc.date.available2022-1-31
dc.date.available2023-09-11T22:22:58Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-6-29
dc.identifier90868
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/54103-
dc.description.abstractPráce s názvem "Vliv školního prospěchu na rozvoj informatického myšlení" je rozdělena do šesti kapitol. První kapitola popisuje hru, učení a jejich provázanost. Druhá část pojednává o socioekonomickém statutu rodiny. Třetí kapitola je zaměřena na informatické myšlení. Vybrané deskové hry jsou uvedeny ve čtvrté kapitole. Další část popisuje průběh experimentu na vybrané základní škole. Výstupy experimentu jsou popsány v závěrečné kapitole.cs
dc.format49 s. (77 000 znaků). XIX s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectinformatické myšlenícs
dc.subjectdeskové hrycs
dc.subjecthracs
dc.subjectučenícs
dc.subjectškolní prospěchcs
dc.subjectzákladní školacs
dc.titleVliv školního prospěchu na rozvoj informatického myšlenícs
dc.title.alternativeThe influence of school results on the development of computational thinkingen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe title of this dissertation is "The influence of school performance on the development of the computational thinking" and it includes six parts. The first part describes a proces of playing, learning and their connection. The second part deals with socioeconomical status of family. The third chapter is focused on computational thinking. Certain selected board games are descripted in the fourth part. The next chapter gives an account of a proces of experiment at a selected school. The achieved results of the experiment are analysed in the final part.en
dc.subject.translatedcomputational thinkingen
dc.subject.translatedboard gamesen
dc.subject.translatedplayingen
dc.subject.translatedlearningen
dc.subject.translatedschool performanceen
dc.subject.translatedelementary schoolen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KVD)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Klouda_DIP.pdfPlný text práce2,63 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekOponentaSTAG.pdfPosudek oponenta práce65,76 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekVedoucihoSTAG.pdfPosudek vedoucího práce58,85 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Klouda protokol.pdfPrůběh obhajoby práce204,8 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/54103

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.