Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Filipi Zbyněk, PhDr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Klouda, Vladislav | |
dc.contributor.referee | Baťko Jan, Mgr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2023-9-5 | |
dc.date.accessioned | 2023-09-11T22:22:58Z | - |
dc.date.available | 2022-1-31 | |
dc.date.available | 2023-09-11T22:22:58Z | - |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.date.submitted | 2023-6-29 | |
dc.identifier | 90868 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/54103 | - |
dc.description.abstract | Práce s názvem "Vliv školního prospěchu na rozvoj informatického myšlení" je rozdělena do šesti kapitol. První kapitola popisuje hru, učení a jejich provázanost. Druhá část pojednává o socioekonomickém statutu rodiny. Třetí kapitola je zaměřena na informatické myšlení. Vybrané deskové hry jsou uvedeny ve čtvrté kapitole. Další část popisuje průběh experimentu na vybrané základní škole. Výstupy experimentu jsou popsány v závěrečné kapitole. | cs |
dc.format | 49 s. (77 000 znaků). XIX s. | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | informatické myšlení | cs |
dc.subject | deskové hry | cs |
dc.subject | hra | cs |
dc.subject | učení | cs |
dc.subject | školní prospěch | cs |
dc.subject | základní škola | cs |
dc.title | Vliv školního prospěchu na rozvoj informatického myšlení | cs |
dc.title.alternative | The influence of school results on the development of computational thinking | en |
dc.type | diplomová práce | |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-level | Navazující | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | The title of this dissertation is "The influence of school performance on the development of the computational thinking" and it includes six parts. The first part describes a proces of playing, learning and their connection. The second part deals with socioeconomical status of family. The third chapter is focused on computational thinking. Certain selected board games are descripted in the fourth part. The next chapter gives an account of a proces of experiment at a selected school. The achieved results of the experiment are analysed in the final part. | en |
dc.subject.translated | computational thinking | en |
dc.subject.translated | board games | en |
dc.subject.translated | playing | en |
dc.subject.translated | learning | en |
dc.subject.translated | school performance | en |
dc.subject.translated | elementary school | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KVD) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Klouda_DIP.pdf | Plný text práce | 2,63 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
PosudekOponentaSTAG.pdf | Posudek oponenta práce | 65,76 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
PosudekVedoucihoSTAG.pdf | Posudek vedoucího práce | 58,85 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Klouda protokol.pdf | Průběh obhajoby práce | 204,8 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
statistiky.zip | VŠKP - příloha | 17,34 kB | ZIP | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/54103
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.