Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorBenediktová Lenka, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorGlazer, Alois
dc.contributor.refereeRohlíková Lucie, PhDr. Ph.D.
dc.date.accepted2023-9-5
dc.date.accessioned2023-09-11T22:22:59Z-
dc.date.available2022-1-31
dc.date.available2023-09-11T22:22:59Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-6-30
dc.identifier90870
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/54104-
dc.description.abstractPráce se zabývá využitím vlastního mobilního zařízení žáka základní školy pro vzdělávací aktivity ve škole. Cílem práce je navrhnout výukové strategie se zapojením mobilních zařízení pro žáky základní školy. Prostředkem pro dosažení cíle je návštěva a analýza vyučovací hodiny vedené pomocí strategie BYOD na vybraných základních školách, následovaném realizací dotazníkové šetření pro žáky navštívených hodin s cílem zjistit jejich pohled na využívání mobilních zařízení ve výuce. Po provedeném šetření následuje vyhodnocení dat a jejich porovnání s adekvátními zahraničními výzkumy, na základě čehož dojde k navržení výukových strategií. Výsledné strategie budou přetvořeny do poutavé infografiky.cs
dc.format91
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectbyodcs
dc.subjectm-learningcs
dc.titleVyužití vlastního mobilního zařízení žáka základní školy \nl{}pro vzdělávací aktivity ve školecs
dc.title.alternativeUsing a student's own mobile device for educational activities at schoolen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe work focuses on the use of a student's own mobile device for educational activities in school. The aim of the work is to design teaching strategies involving mobile devices for elementary school students. The means to achieve this goal is to visit and analyze a lesson conducted using the BYOD strategy at selected elementary schools, followed by conducting a questionnaire survey for the students attending these lessons to understand their perspective on the use of mobile devices in education. After conducting the survey, the data will be evaluated and compared with relevant foreign research, based on which teaching strategies will be proposed. The resulting strategies will be transformed into an engaging infographic.en
dc.subject.translatedbyoden
dc.subject.translatedm-learningen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KVD)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Alois Glazer - thesis (final).pdfPlný text práce4,43 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekVedoucihoSTAG.pdfPosudek vedoucího práce61,73 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekOponentaSTAG.pdfPosudek oponenta práce60,1 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Glazer protokol.pdfPrůběh obhajoby práce289,54 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/54104

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.