Název: | Distanční výuka z pohledu adolescentů v době pandemie Covid-19 |
Další názvy: | Distance learning from the perspective of adolescents during the Covid-19 pandemic |
Autoři: | Solařová, Kristýna |
Vedoucí práce/školitel: | Boháčová Aneta, Mgr. Ph.D. |
Oponent: | Kubíková Kateřina, Mgr. Ph.D. |
Datum vydání: | 2023 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/54853 |
Klíčová slova: | adolescence;distanční výuka;vývojové změny adolescence;socializace;covid-19 |
Klíčová slova v dalším jazyce: | adolescence;distance learning;developmental changes of adolescence;socialization;covid-19 |
Abstrakt: | Bakalářská práce se zabývá pohledem adolescentů na distanční výuku během pandemie Covid-19. Teoretická část je rozčleněna na tři kapitoly: charakteristika období adolescence, její důležité vývojové etapy doplněné rozborem psychosociálních záležitostí a dopady pandemie Covid-19 na jejich vzdělání. Soubor těchto pojmů stanovil hned několik výzkumných otázek, které se staly stěžejní problematikou praktické části. Analýzou získaných odpovědí jsme zkoumali, jaký vliv přinesla pandemie do života dospívajících ve vztahu k jejich vzdělání, z čehož jsme poté reflektovali shledaná pozitiva a negativa. Pozornost jsme po analýze zaměřili i na prospěch žáků, který se během distanční výuky u pár respondentů zhoršil o stupeň známky. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The thesis deals with adolescents' perspectives on distance education during the Covid-19 pandemic. The theoretical part is divided into three chapters: the characteristics of the adolescence period, its important developmental stages complemented by an analysis of psychosocial issues and the impact of the Covid-19 pandemic on their education. The set of these concepts established several research questions that became the core issues of the practical part. By analysing the responses received, we explored what impact the pandemic has brought to the lives of adolescents in relation to their education, from which we then reflected on the positives and negatives found. After the analysis, we also focused our attention on the students' grades, which had deteriorated by a grade level for a few respondents during the distance learning period. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KFI) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Bakalarska prace-Solarova Kristyna.pdf | Plný text práce | 1,4 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
solarova_bohacova.pdf | Posudek vedoucího práce | 238,2 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
solarova_kubikova.pdf | Posudek oponenta práce | 154,51 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
solarova_O.pdf | Průběh obhajoby práce | 185,65 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Sken-vyplnene_dotazniky.pdf | VŠKP - příloha | 3,98 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít Vyžádat kopii |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/54853
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.