Název: Editor vizuálních vlastností objektů pro real-time grafiku
Další názvy: Material editor for real-time graphics
Autoři: Vodička, Jan
Vedoucí práce/školitel: Vaněček, Petr
Datum vydání: 2012
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/5536
Klíčová slova: editor;textura;shader;model
Klíčová slova v dalším jazyce: editor;texture;shader;model
Abstrakt: The aim of this work is to acquaint the reader with tools for editing visual properties of objects for real-time graphics and it should be pointed out their weaknesses. The next part of this work is to design and implement custom software solution to control and modify the appearance of objects at both the texture and the shader level. This work should provide the reader an alternative procedure for creating visual properties of an objects.
Abstrakt v dalším jazyce: The aim of this work is to acquaint the reader with tools for editing visual properties of objects for real-time graphics and it should be pointed out their weaknesses. The next part of this work is to design and implement custom software solution to control and modify the appearance of objects at both the texture and the shader level. This work should provide the reader an alternative procedure for creating visual properties of an objects.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KIV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
bcdoc.pdfPlný text práce5,97 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A09B0493Pposudek.pdfPosudek vedoucího práce373,21 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A09B0493Pprubeh.pdfPrůběh obhajoby práce47,3 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/5536

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.