Název: | Přístup vysokoškolských vyučujících k umělé inteligenci |
Další názvy: | The approach of university teachers to artificial intelligence |
Autoři: | Novák, Milan |
Vedoucí práce/školitel: | Hirt Tomáš, Mgr. Ph.D. |
Oponent: | Toušek Ladislav, Mgr. Ph.D. |
Datum vydání: | 2024 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/55664 |
Klíčová slova: | anomie;covid-19;umělá inteligence;akademický pracovník |
Klíčová slova v dalším jazyce: | anomie;covid-19;artificial intelligence;academic employee |
Abstrakt: | Bakalářská práce se zabývá problematikou sociálních změn a jejich dopady na akademické prostředí filozofické fakulty v Plzni. Studie zkoumá koncept anomie a individuální adaptace v univerzitním kontextu s důrazem na vyučování. Pandemie covid-19 a rostoucí význam umělé inteligence jsou považovány za klíčové faktory ovlivňující tuto problematiku. Autor se zaměřuje na adaptaci vyučujících v prostředí, kde se prolínají profesní, sociální a kulturní dynamiky. Výzkum zahrnuje použití kvalitativního přístupu, konkrétně metodu polostrukturovaných rozhovorů s akademickými pracovníky. Cílem je získat hlubší porozumění projevům nových trendů, zejména umělé inteligence, a jejich interakcím s vyučujícími v akademickém prostředí. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The bachelor thesis deals with the issue of social changes and their impact on the academic environment of the Faculty of Philosophy in Pilsen. The study explores the concept of anomie and individual adaptation in a university context with an emphasis on teaching. The covid-19 pandemic and the growing importance of artificial intelligence are seen as key factors influencing this issue. The author focuses on the adaptation of teachers in an environment where professional, social and cultural dynamics are intertwined. The research involves the use of a qualitative approach, namely the method of semi-structured interviews with academic employees. The main goal is to gain a deeper understanding of the manifestations of new trends, especially artificial intelligence, and their interactions with teachers in an academic environment. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KSA) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP-Novak-final.pdf | Plný text práce | 481,52 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Novak_Milan_BP_posudek_vedouci_2024.pdf | Posudek vedoucího práce | 1,25 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Novak_Milan_BP_posudek_oponent_2024.pdf | Posudek oponenta práce | 1,19 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Novak M_obhajoba_2024.pdf | Průběh obhajoby práce | 239,32 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/55664
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.