Název: Marketingová komunikace ve vybraném podniku
Další názvy: Marketing communication in a selected company
Autoři: Topolovský, Vít
Vedoucí práce/školitel: Petrtyl Jan, Ing. Ph.D.
Oponent: Kubeš Vladimír, Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2024
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/55973
Klíčová slova: marketing;marketingová komunikace;komunikační mix;nákupní chování;peugeot;kopecký
Klíčová slova v dalším jazyce: marketing;marketing communication;communication mix;consumer behavior;peugeot;kopecký
Abstrakt: Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci ve společnosti KOPECKÝ s.r.o. Hlavním cílem práce je analýza současných marketingových aktivit v oblasti komunikace společnosti a navržení vhodných opatření, vedoucích ke zlepšení marketingové komunikace ve společnosti. První část práce seznamuje s teoretickou základnou, která je zapotřebí k pochopení dané problematiky a obsahuje klíčové pojmy jako je marketing, marketingový mix, marketingová komunikace a komunikační mix. V závěru teoretické části je také rozebrán model SEE - THINK - DO - CARE. Praktická část se zabývá jednotlivými komunikačními nástroji vybrané společnosti a v druhé polovině pak návrhem na modelovou marketingovou kampaň pro konkrétní scénář. Poslední kapitola pak navrhuje další možná doporučení vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace společnosti.
Abstrakt v dalším jazyce: The bachelor thesis is focused on the analysis of marketing communication of the selected institution KOPECKÝ s.r.o. The aim of the thesis is to analyze current marketing activities in communication and suggest proposals for improvements of marketing communication in this institution. The first part of the thesis introduces the theoretical background, which is needed to understand the issue and contains key concepts such as marketing, marketing mix, marketing communication and communication mix. At the end of the theoretical part, the SEE - THINK - DO - CARE model is also discussed. The practical part deals with individual communication tools of the selected company, and in the second half, a proposal for a model marketing campaign for a specific scenario. The last chapter suggests other possible recommendations leading to the improvement of the company's marketing communication.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Topolovsky_ K21B0878P.pdfPlný text práce1,74 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Topolovsky_v.pdfPosudek vedoucího práce135,15 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Topolovsky_o.pdfPosudek oponenta práce463,56 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,09 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/55973

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.