Title: Marketingová komunikace ve vybraném podniku
Other Titles: Marketing communication in a selected company
Authors: Topolovský, Vít
Advisor: Petrtyl Jan, Ing. Ph.D.
Referee: Kubeš Vladimír, Ing. Ph.D.
Issue Date: 2024
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/55973
Keywords: marketing;marketingová komunikace;komunikační mix;nákupní chování;peugeot;kopecký
Keywords in different language: marketing;marketing communication;communication mix;consumer behavior;peugeot;kopecký
Abstract: Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci ve společnosti KOPECKÝ s.r.o. Hlavním cílem práce je analýza současných marketingových aktivit v oblasti komunikace společnosti a navržení vhodných opatření, vedoucích ke zlepšení marketingové komunikace ve společnosti. První část práce seznamuje s teoretickou základnou, která je zapotřebí k pochopení dané problematiky a obsahuje klíčové pojmy jako je marketing, marketingový mix, marketingová komunikace a komunikační mix. V závěru teoretické části je také rozebrán model SEE - THINK - DO - CARE. Praktická část se zabývá jednotlivými komunikačními nástroji vybrané společnosti a v druhé polovině pak návrhem na modelovou marketingovou kampaň pro konkrétní scénář. Poslední kapitola pak navrhuje další možná doporučení vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace společnosti.
Abstract in different language: The bachelor thesis is focused on the analysis of marketing communication of the selected institution KOPECKÝ s.r.o. The aim of the thesis is to analyze current marketing activities in communication and suggest proposals for improvements of marketing communication in this institution. The first part of the thesis introduces the theoretical background, which is needed to understand the issue and contains key concepts such as marketing, marketing mix, marketing communication and communication mix. At the end of the theoretical part, the SEE - THINK - DO - CARE model is also discussed. The practical part deals with individual communication tools of the selected company, and in the second half, a proposal for a model marketing campaign for a specific scenario. The last chapter suggests other possible recommendations leading to the improvement of the company's marketing communication.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BP_Topolovsky_ K21B0878P.pdfPlný text práce1,74 MBAdobe PDFView/Open
Topolovsky_v.pdfPosudek vedoucího práce135,15 kBAdobe PDFView/Open
Topolovsky_o.pdfPosudek oponenta práce463,56 kBAdobe PDFView/Open
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,09 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/55973

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.