Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorZapletal Aleš, MgA. et MgA. Ph.D.
dc.contributor.authorCieslarová, Adéla
dc.contributor.refereeKovaříková Lenka, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2024-6-14
dc.date.accessioned2024-07-12T09:14:19Z-
dc.date.available2023-6-3
dc.date.available2024-07-12T09:14:19Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-26
dc.identifier95959
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/57215-
dc.description.abstractBakalářská práce je rozdělena do tří základních částí. Teoretické, praktické a didaktické části. Teoretická část práce analyzuje a zkoumá, jak umělci v určitých uměleckých směrech vyjadřují a interpretují své emoce ve svých dílech a jaké psychologické mechanismy stojí za prožíváním těchto emocí či jak fungují emoce ve výtvarném umění. Praktická část obsahuje tvorbu série abstraktních obrazů, které reflektují osobní emoční prožitky. Didaktická část práce pak přináší návrh výtvarného projektu pro děti základních škol druhého stupně, nazvaného "Výtvarný deník", který má za cíl pomoci dětem rozpoznat a interpretovat své vlastní emoce prostřednictvím výtvarného vyjádření. Tato práce přináší poznatky o roli emocí ve výtvarném umění.cs
dc.format38 s. (52 791 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectemocecs
dc.subjectemoční prožitekcs
dc.subjectabstraktní uměnícs
dc.subjectemoční psychologiecs
dc.titleEmoční stavy v abstraktní malběcs
dc.title.alternativeEmotional states in abstract paintingen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programVýtvarná výchova a kultura se zaměřením na vzdělávání
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis is divided into three basic parts. Theoretical, practical and didactic parts. The theoretical part of the thesis analyses and examines how artists in certain artistic directions express and interpret their emotions in their works, and what psychological mechanisms are behind the experience of these emotions or how emotions work in visual art. The practical part includes the creation of a series of abstract paintings that reflect personal emotional experiences. The didactic part of the work then presents a proposal for an art project for primary school children of the second grade, called "Art Diary", which aims to help children recognize and interpret their own emotions through artistic expression. This work provides insights into the role of emotions in the visual artsen
dc.subject.translatedemotionsen
dc.subject.translatedemotional experienceen
dc.subject.translatedabstract arten
dc.subject.translatedemotional psychologyen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVK)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace_Cieslarova_2024.pdfPlný text práce3,53 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
prubeh_Cieslarova.pdfPrůběh obhajoby práce343,89 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
POSUDEK_BP_CIESLAROVA_op.pdfPosudek oponenta práce309,17 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
POSUDEK KP - ved - Adela Cieslarova.pdfPosudek vedoucího práce306,82 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/57215

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.