Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorLukavská, Eva
dc.contributor.authorVelíšková, Šárka
dc.date.accepted2012-05-22
dc.date.accessioned2013-06-19T06:57:06Z-
dc.date.available2010-12-01cs
dc.date.available2013-06-19T06:57:06Z-
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-03-30
dc.identifier44131
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/5818
dc.description.abstractDiplomová práce mapuje tříletý výzkum žáků 1. ? 3. ročníku základní školy zaměřený na kvalitu slovního hodnocení. Jsou zde popsány jednotlivé kroky výzkumu a jeho výsledky, doložené konkrétními výroky žáků. Teoretická část je věnována vývoji českého školství. Dále je zde detailně popsán vzdělávací program Začít spolu, jeho principy a realizace ve školách. Následuje rozbor vývojového hlediska žáků 1. ? 3. ročníku, zejména jejich fyzické, motorické, kognitivní, emoční, jazykové a sociální stránky osobnosti. Závěrečné kapitoly vysvětlují pojem hodnocení, speciálně pak hodnocení slovní. V praktické části je popsána výzkumná skupina a způsob provedení výzkumu. Následuje analýza jednotlivých znaků slovního hodnocení. V závěru je zhodnocena míra naplnění těchto znaků, jakožto hlediska kvality slovního hodnocení.cs
dc.format120 s. (214 497 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=44131-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjecttransmisecs
dc.subjectkonstruktivismuscs
dc.subjectZačít spolucs
dc.subjectvývoj dítětecs
dc.subjecthodnocenícs
dc.subjectslovní hodnocenícs
dc.titleJsou žáci 1. - 3. ročníku ZŠ schopni kvalitního slovního hodnocení?cs
dc.title.alternativeAre 1. - 3. grade students capable of spoken classification?en
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThesis describes the three-year research focused on quality of verbal evaluation done by first- to third-grade pupils. It describes the single steps of research and the results, documented by concrete statements. Theoretical part is dedicated to development of Czech education. It continues with description of the program Step by Step, its principles and implementation in schools. The analysis of development characteristics by first- to third-grade pupils follows; the physical, motor, cognitive, emotional, linguistic and social aspects of personality are the mainly mentioned. The terms evaluation and especially the term verbal evaluation are explained in the closing chapters. The research group and the method are described in the practical part, followed by the analysis of verbal evaluation attributes. The fulfilment of attributes, take as characteristics for quality of verbal evaluation, is evaluated in conclusion.en
dc.subject.translatedtransmissionen
dc.subject.translatedconstructivismen
dc.subject.translatedStep by Stepen
dc.subject.translatedchild developmenten
dc.subject.translatedevaluationen
dc.subject.translatedverbal evaluationen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Veliskova Sarka - Diplomova prace.pdfPlný text práce1,69 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Veliskova PV.pdfPosudek vedoucího práce31,83 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Veliskova OP.pdfPosudek oponenta práce36,75 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Veliskova O.pdfPrůběh obhajoby práce12,08 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/5818

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.