Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Novotná, Lenka | |
dc.contributor.author | Rottenbornová, Zdeňka | |
dc.contributor.referee | Aišmanová, Alexandra | |
dc.date.accepted | 2013-05-30 | |
dc.date.accessioned | 2014-02-06T12:26:36Z | - |
dc.date.available | 2011-09-07 | cs |
dc.date.available | 2014-02-06T12:26:36Z | - |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-04-17 | |
dc.identifier | 50320 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/7060 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se zabývá problematikou strachu a úzkosti v dětském věku, specificky v období adolescence. Přibližuje úzkostné poruchy, jejich typické znaky, možnosti diagnostiky a specifika pro dětské období. Nezapomíná ani na problematiku prevence a terapie či na vymezení nejznámějších a nejvlivnějším teorií úzkosti. Praktická část se s využitím dotazníkového šetření snaží odhalit výskyt úzkosti v populaci středoškoláků. Pro dokreslení problematiky je přidána kazuistika. | cs |
dc.format | 97 s., 6 s. Příloh | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | Adolescence | cs |
dc.subject | strach | cs |
dc.subject | terapie | cs |
dc.subject | prevence | cs |
dc.subject | úzkost | cs |
dc.subject | úzkostné poruchy | cs |
dc.title | Úzkostné poruchy v dětském věku | cs |
dc.title.alternative | Anxiety disorders of children´s age | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.description.department | Katedra psychologie | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This thesis deals with fear and anxiety in children, specifically during adolescence. Approaching anxiety disorders, their typical features, options and specific diagnosis for the child. Not forget the issue of prevention and therapy and to define the best-known and most influential theories of anxiety. The practical part is using the survey seeks to discover the incidence of anxiety in the population of high school students. To illustrate the issue is added to a case report. | en |
dc.subject.translated | Adolescence | en |
dc.subject.translated | fear | en |
dc.subject.translated | therapy | en |
dc.subject.translated | prevention | en |
dc.subject.translated | anxiety | en |
dc.subject.translated | anxiety disorders | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KPS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP - Rottenbornova.pdf | Plný text práce | 1,93 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Rottenbornova - vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 259,59 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Rottenbornova - oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 378,94 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Rottenbornova - prubeh obhajob.pdf | Průběh obhajoby práce | 117,99 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/7060
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.