Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKrálová, Lenka
dc.contributor.authorBílková, Michala
dc.contributor.refereeVítěz, Michal
dc.date.accepted2013-06-03
dc.date.accessioned2014-02-06T12:33:39Z-
dc.date.available2012-10-31cs
dc.date.available2014-02-06T12:33:39Z-
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-05-03
dc.identifier45674
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/7654
dc.description.abstractTématem této bakalářské práce je ?Zhodnocení marketingového mixu vybrané dopravní firmy ČD Cargo, a. s.? Mým cílem bylo blíže se seznámit s fungováním vybraného dopravce ČD Cargo, a. s. Dále na základě zjištěných skutečností zhodnotit jednotlivé nástroje marketingového mixu a podle veřejně dostupných informací zanalyzovat konkurenci. Práce je rozdělena do dvou částí. První částí je část teoretická, ta je zaměřena na marketingový mix, který byl pro mě klíčovým při zpracování této práce. Tyto poznatky jsem aplikovala do druhé části práce. Podkladem pro zpracování mé bakalářské práce byly osobní schůzky s panem Michalem Rohem, ředitelem odboru podpory prodeje a samostudium dostupných zdrojů.cs
dc.format69 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=45674-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectČD Cargocs
dc.subjectpřepravacs
dc.subjectželezniční vozycs
dc.subjectkonkurencecs
dc.titleZhodnocení marketingového mixu vybrané dopravní firmy ČD Cargo, a. s.cs
dc.title.alternativeEvaluation of the marketing mix selected transport companies ČD Cargo, a. s.en
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe theme of this bachelor´s thesis is ?Evaluating the marketing mix of the chosen transportation company of ČD Cargo a. s.? My goal was to become more familiar with the operations of the chosen transportation provider of ČD Cargo a. s., and evaluate individual tools of the marketing mix, on the basis of the findings. Furthermore, I analyzed the competitors of ČD Cargo, a. s., at the level of the transportation market in the Czech Republic, as well as at the level of the competition of railway transporters, according to publicly available information. This work is divided into two parts. The first part is theoretical, and is aimed at the specific marketing mix in the area of services. I have applied observations from the theoretical part into the practical part of the work. Inputs for the preparation of my bachelor´s thesis were gathered from in-person meetings with Michal Roh, who is the director of the department of sales support at ČD Cargo a. s., and the research of available materials.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedČD Cargoen
dc.subject.translatedtransportationen
dc.subject.translatedrailway carsen
dc.subject.translatedcompetitionen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bilkovam.pdfPlný text práce2,09 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bilkova v.pdfPosudek vedoucího práce772,02 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bilkova o.pdfPosudek oponenta práce663,18 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bilkova ob..PDFPrůběh obhajoby práce73 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/7654

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.