Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTlučhoř, Jan
dc.contributor.authorNájemníková, Monika
dc.contributor.refereeJakubíková, Dagmar
dc.date.accepted2015-02-03
dc.date.accessioned2016-03-15T08:45:03Z
dc.date.available2013-10-25cs
dc.date.available2016-03-15T08:45:03Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2014-12-12
dc.identifier59050
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/18336
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá mírou spokojenosti pacientek GPO v Nemocnici Hořovice. Úkolem je pomocí vhodných nástrojů zjistit aktuální stav marketingových aktivit pomocí informací od pacientek, zjistit jejich potřeby, přání a poté navrhnout patřičná opatření.cs
dc.format62 s. (84 932 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=59050-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectgynekologicko-porodnické oddělenícs
dc.subjectnemocnice Hořovicecs
dc.subjectspokojenost pacientekcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjecthodnocení GPOcs
dc.subjectzdravotnické službycs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.titleMarketingové aktivity vybraného zdravotnického zařízenícs
dc.title.alternativeMarketing activities of a selected medical facilityen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis Bachelor Thesis deals with research of patients´ satisfaction with service of the Department of Gynaecology and Obstetrics in Hořovice Hospital. In the introduction basic terms are defined. In the theoretical part the structure of Hořovice Hospital with the emphasis on characteristics of Department of Gynaecology and Obstetrics is described. The theoretical part describes the marketing research.en
dc.subject.translateddepartment of gynaecology and obstetricsen
dc.subject.translatedHořovice hospitalen
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedmarketing researchen
dc.subject.translatedpatients satisfactionen
dc.subject.translatedratings GPOen
dc.subject.translatedhealth servicesen
dc.subject.translatedsurveyen
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BP_K11B0121P_Najemnikova.pdfPlný text práce1,18 MBAdobe PDFView/Open
vedouci-Najemnikova M. - V.PDFPosudek vedoucího práce645,03 kBAdobe PDFView/Open
oponent-Najemnikova M. - O.PDFPosudek oponenta práce568,63 kBAdobe PDFView/Open
obhajoba-Najemnikova M. - prubeh.PDFPrůběh obhajoby práce218,46 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/18336

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.