Title: Vizuální identita existujícího subjektu
Other Titles: The visual style of existing subject
Authors: Fenclová, Eliška
Advisor: Fišerová, Kristýna
Ziegler, Zdeněk
Referee: Hrach, Pavel
Issue Date: 2015
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/20883
Keywords: vizuální styl;logo;plakáty;letáky;kalendář;tašky;vizitky;propagační materiály;recyklační dílna
Keywords in different language: visual identity;logo;posters;leaflets;calendar;bags;cards;promotional materials;recycling workshop
Abstract: Cílem mé diplomové práce bylo vytvořit fungující vizuální podobu neziskového projektu zvaného Zdrojovna. Tento projekt se soustředí především na myšlenku trvale udržitelného rozvoje. Jako hlavní cíl jsem si stanovila vytvoření takové vizuální identity, která by hrdě tento projekt reprezentovala a podtrhovala jeho myšlenku. Chtěla jsem, aby z této výtvarné podoby bylo cítit, o jaký druh projektu se jedná a bylo to zřetelné i pro nezúčastněného diváka, který neměl možnost se s touto recyklační dílnou dosud setkat. Vytvořila jsem kompletní vizuální styl, který zahrnuje pět palátů a další doplňkové předměty.
Abstract in different language: I have picked an independent project called Zdrojovna which recycles old furniture and other stuff. The main idea og the project is an informal way get to visitors to be an active interest in the issues of ecology. I designed a logotype where I use only a word Zdrojovna which I devided to three lines. This division is interconnecting line in a hole project. Then I designed posters and promotion materials.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Diplomové práce / Theses (KDE)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vedouci-Fenclova_ved.pdfPosudek vedoucího práce177,84 kBAdobe PDFView/Open
oponent-Fenclova_op.pdfPosudek oponenta práce191,7 kBAdobe PDFView/Open
obhajoba-Fenclova.pdfPrůběh obhajoby práce110,43 kBAdobe PDFView/Open
Fenclová - plný text.pdfPlný text479,37 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/20883

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.