Title: Parametrizace vybraného typového představitele a návrh technologie v SW CATIA V5
Other Titles: Parametrization of selected type representative and suggestion of the technology in SW CATIA V5.
Authors: Podskalský, Pavel
Advisor: Česánek Jiří, Doc. Ing. Ph.D.
Referee: Hnátík Jan, Ing. Ph.D.
Issue Date: 2016
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/25162
Keywords: výměnná vložka vyhlazovače;catia v5;parametrické modelování a parametrické programování v sw catia v5
Keywords in different language: wiper die insert;catia v5;parametric modeling and parametric programming in sw catia v5
Abstract: Diplomová práce se zabývá parametrizací v softwaru CATIA V5. Cílem je arametrické vymodelování součásti a navržení nové efektivní parametrické technologie výroby tohoto dílu. Přínosem práce je zkrácení výrobního času a také vytvoření parametrické technologie výroby v SW Catia V5, čímž se zkrátí čas tvorby nové výrobní technologie.
Abstract in different language: The diploma thesis deals by parameterizing in the software CATIA V5. The aim is parametric modeling components and to design new efficient parametric technology in this part. The benefit of this work is shorten production time and also create parametric technology in SW Catia V5, thereby shortening the time of the creation of new manufacturing technologies.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Diplomové práce / Theses (KTO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Podskalsky Pavel - DP.pdfPlný text práce34,19 MBAdobe PDFView/Open
Hodnoceni DP - Podskalsky.PDFPosudek vedoucího práce400,6 kBAdobe PDFView/Open
Oponentni posudek DP -Podskalsky.PDFPosudek oponenta práce488,42 kBAdobe PDFView/Open
Prubeh obhajoby - Podskalsky.PDFPrůběh obhajoby práce169,37 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/25162

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.