Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Pěchoučková Šárka, PhDr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Hořanová, Zuzana | |
dc.date.accepted | 2017-9-11 | |
dc.date.accessioned | 2018-01-15T15:03:18Z | - |
dc.date.available | 2016-6-8 | |
dc.date.available | 2018-01-15T15:03:18Z | - |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-6-26 | |
dc.identifier | 69626 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/27413 | |
dc.description.abstract | V bakalářské práci jsem zjišťovala to, zda děti dokážou pojmenovat vybrané prostorové útvary a pracovat s nimi v připravených šesti úkolech. Každý z úkolů byl odlišný a zahrnoval jiný cíl. K vyhodnocení úkolů jsem používala metodu pozorování, videozáznamu a poznámek. Výsledky z jednotlivých úkolů (hodnocení pojmenování útvarů a hodnocení úkolu) jsem zpracovala do tabulek a napsala k nim slovní komentář. Výzkumu se zúčastnilo 8 dětí ve věku od 4 do 6 let z mateřské školy ve Třemošné. | cs |
dc.format | 71 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=69626 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | děti | cs |
dc.subject | úkoly | cs |
dc.subject | vnímání | cs |
dc.subject | vnímání prostoru | cs |
dc.subject | prostorový útvar | cs |
dc.title | Představivost prostorových útvarů v mateřské škole | cs |
dc.title.alternative | The imagination of space figures of kindergaten children | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Předškolní a mimoškolní pedagogika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | In this bachelor thesis I found out, if children can name them the selected space figures and work with them in the ready six tasks. Each of the tasks was different and included a different target. I used the observation, video, and comment method to evaluate my assignments. The results from the individual tasks (evaluation of the naming of the departments and the evaluation of the task) were processed in the tables and written word for them. The research was attended by 8 children aged 4 to 6 from kindergarten in Třemošná. | en |
dc.subject.translated | children | en |
dc.subject.translated | tasks | en |
dc.subject.translated | perception | en |
dc.subject.translated | perception of space | en |
dc.subject.translated | space figures | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Bakalarka - Zuzana Horanova.pdf | Plný text práce | 1,78 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Horanova hodnoceni454.pdf | Posudek vedoucího práce | 1,15 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Horanova posudek468.pdf | Posudek oponenta práce | 2,09 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Horanova protokol503.pdf | Průběh obhajoby práce | 382,71 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/27413
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.