Název: Představivost prostorových útvarů v mateřské škole
Další názvy: The imagination of space figures of kindergaten children
Autoři: Hořanová, Zuzana
Vedoucí práce/školitel: Pěchoučková Šárka, PhDr. Ph.D.
Datum vydání: 2017
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/27413
Klíčová slova: děti;úkoly;vnímání;vnímání prostoru;prostorový útvar
Klíčová slova v dalším jazyce: children;tasks;perception;perception of space;space figures
Abstrakt: V bakalářské práci jsem zjišťovala to, zda děti dokážou pojmenovat vybrané prostorové útvary a pracovat s nimi v připravených šesti úkolech. Každý z úkolů byl odlišný a zahrnoval jiný cíl. K vyhodnocení úkolů jsem používala metodu pozorování, videozáznamu a poznámek. Výsledky z jednotlivých úkolů (hodnocení pojmenování útvarů a hodnocení úkolu) jsem zpracovala do tabulek a napsala k nim slovní komentář. Výzkumu se zúčastnilo 8 dětí ve věku od 4 do 6 let z mateřské školy ve Třemošné.
Abstrakt v dalším jazyce: In this bachelor thesis I found out, if children can name them the selected space figures and work with them in the ready six tasks. Each of the tasks was different and included a different target. I used the observation, video, and comment method to evaluate my assignments. The results from the individual tasks (evaluation of the naming of the departments and the evaluation of the task) were processed in the tables and written word for them. The research was attended by 8 children aged 4 to 6 from kindergarten in Třemošná.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarka - Zuzana Horanova.pdfPlný text práce1,78 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Horanova hodnoceni454.pdfPosudek vedoucího práce1,15 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Horanova posudek468.pdfPosudek oponenta práce2,09 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Horanova protokol503.pdfPrůběh obhajoby práce382,71 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/27413

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.