Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTaušl Procházková Petra, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorLichnovská, Irena
dc.contributor.refereeIrcingová Jarmila, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2017-6-2
dc.date.accessioned2018-01-15T15:07:45Z-
dc.date.available2016-10-21
dc.date.available2018-01-15T15:07:45Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-4-24
dc.identifier71656
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/28322
dc.description.abstractPředmětem předložené práce bylo navrhnout strategii, jež pomůže vybrané firmě získat nové zákazníky na německém trhu a zvýšit tak objem tržeb. Na základě provedené literární rešerše, jejíž poznatky byly zformulovány v teoretické části předkládané práce, autorka zvolila strategii penetrace, která v rámci dosažení většího tržního podílu doporučuje zvýšit marketingové úsilí na daném trhu. Toto marketingové úsilí bylo v praktické části práce zformulováno do podoby marketingové strategie, jejíž tvorba následovala kroky doporučené odbornou literaturou v první části práce. Autorka provedla podrobnou marketingovou situční analýzu, která byla posléze vyhodnocena pomocí matice SWOT. Na základě tohoto vyhodnocení byly navrženy strategiecké cíle. Práce se věnuje jednomu z navržených cílů, a to právě tomu, jež se týká zvýšení povědomí o firmě na německém trhu. Pro tento dílčí cíl je navržena strategie značky a s ní související komunikační mix, který respektuje potřeby a charakteristiky zákazníků. Úspěšnost této strategie je v závěru práce hodnocena pomocí velikosti tržeb a velikosti čistého zisku.cs
dc.format92 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=71656-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectněmecký trhcs
dc.subjectautomobilový průmyslcs
dc.subjectstrategiecs
dc.subjectstrategické řízenícs
dc.subjectlogistický a výrobní softwarecs
dc.subjectb2b trhcs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.titleStrategie penetrace podniku na zahraničním trhucs
dc.title.alternativeMarket penetration strategy of the company in foreign marketen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programSystémové inženýrství a informatikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedPředmětem předložené práce bylo navrhnout strategii, jež pomůže vybrané firmě získat nové zákazníky na německém trhu a zvýšit tak objem tržeb. Na základě provedené literární rešerše, jejíž poznatky byly zformulovány v teoretické části předkládané práce, autorka zvolila strategii penetrace, která v rámci dosažení většího tržního podílu doporučuje zvýšit marketingové úsilí na daném trhu. Toto marketingové úsilí bylo v praktické části práce zformulováno do podoby marketingové strategie, jejíž tvorba následovala kroky doporučené odbornou literaturou v první části práce. Autorka provedla podrobnou marketingovou situční analýzu, která byla posléze vyhodnocena pomocí matice SWOT. Na základě tohoto vyhodnocení byly navrženy strategiecké cíle. Práce se věnuje jednomu z navržených cílů, a to právě tomu, jež se týká zvýšení povědomí o firmě na německém trhu. Pro tento dílčí cíl je navržena strategie značky a s ní související komunikační mix, který respektuje potřeby a charakteristiky zákazníků. Úspěšnost této strategie je v závěru práce hodnocena pomocí velikosti tržeb a velikosti čistého zisku.en
dc.subject.translatedgerman marketen
dc.subject.translatedcar industryen
dc.subject.translatedstrategyen
dc.subject.translatedstrategy managementen
dc.subject.translatedlogistics and manufacturing softwareen
dc.subject.translatedb2b marketen
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedmarketing communication mixen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DIPLOMKA Iris .pdfPlný text práce2,12 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DP_Lichnovska_VP.PDFPosudek vedoucího práce3,38 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DP_Lichnovska_OP.PDFPosudek oponenta práce2,81 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DP_Lichnovska.PDFPrůběh obhajoby práce1,03 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/28322

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.