Název: | Revize metody hodnocení didaktické vybavenosti učebnic pro 21. století |
Další názvy: | Revision of the method of evaluating the didactic equipment of textbooks for the 21st century |
Autoři: | Pavliščová, Lenka |
Vedoucí práce/školitel: | Kuberská Markéta, Mgr. Ph.D. |
Datum vydání: | 2021 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/45339 |
Klíčová slova: | učebnice;revize;didaktická vybavenost učebnice;komponenty;aparát;kritéria hodnocení;výchovně-vzdělávací proces;učebnice zeměpisu |
Klíčová slova v dalším jazyce: | textbook;revision;didactic equipment of the textbook;components;apparatus;evaluation criteria;the educational process;geografhy textbooks |
Abstrakt: | Tato diplomová práce se věnuje problematice hodnocení didaktické vybavenosti učebnic. Zjišťuje důležitost jednotlivých komponent při výběru učebnic učiteli. Podle výsledků šetření mezi učiteli je navržena revize metody hodnocení didaktické vybavenosti podle Průchy. V návrhu došlo k přesunu některých komponent a k doplnění nového e-aparátu. Vybrané učebnice byly analyzovány a zhodnoceny pomocí obou metod. Poté došlo k jejich srovnání. Protože, se výsledky učebnic v porovnání obou metod příliš neliší, dokazuje to, že se učebnice kvalitativně posunuli a jejich tvůrci reflektují požadovaný trend. |
Abstrakt v dalším jazyce: | This thesis deals with the issue of evaluating the didactic equipment of textbooks. Determines the importance of individual components in the selection of textbooks by teachers. According to the results of the survey among teachers, a revision of the method of evaluating didactic equipment according to Průcha is proposed. In the design, some components were moved and a new e-apparatus was added. Selected textbooks were analyzed and evaluated using both methods. Then they were compared. Because the results of the textbooks do not differ much in comparison with the two methods, this proves that the textbooks have shifted qualitatively and their creators reflect the desired trend. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (CBG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Revize_metody_hodnoceni_didakticke_vybavenosti_ucebnic_pro_21._stoleti.pdf | Plný text práce | 3,05 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
PAVLISCOVA_VEDOUCI.pdf | Posudek vedoucího práce | 921,78 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
PAVLISCOVA_OPONENT.pdf | Posudek oponenta práce | 1,19 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
PAVLISCOVA_PRUBEH OBHAJOBY.pdf | Průběh obhajoby práce | 122,7 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/45339
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.