Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHolubová Lenka, Ing.
dc.contributor.authorProcházková, Tereza
dc.contributor.refereeMičík Michal, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2022-6-7
dc.date.accessioned2022-06-20T10:18:39Z-
dc.date.available2021-10-25
dc.date.available2022-06-20T10:18:39Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-4-25
dc.identifier89459
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47959-
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá důležitostí influencerů v marketingové komunikaci podniku. Autorka si téma zvolila z důvodu jeho aktuálnosti a rozvíjejícího se potenciálu. Hlavním cílem celé práce je zjistit, zdali zapojení influencerů v kampani firmy ovlivní pozitivně či negativně postoje spotřebitelů k této značce. V teoretické části je definována marketingová komunikace na internetu a problematika influencer marketingu jako takového. Následuje praktická část, jejímž cílem je analýza komunikace společnosti ZOOT a vybraných kampaní této značky na základě zpětné vazby respondentů a jeho následné porovnání s konkurenční společností Zalando. Záměrem hloubkového rozhovoru se třemi influencery, kteří jsou taktéž se společností ZOOT a Zalando spjati, je pak získání informací o influencer marketingu i z jiné perspektivy. Závěrečná návrhová část má za cíl využít nabytých informací a podat doporučení pro marketingovou komunikaci společnosti ZOOT za pomoci detailnějších marketingových plánů.cs
dc.format82 s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectinfluencer marketingcs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectmarketingová kampaňcs
dc.titleRole influencerů v marketingové komunikaci podnikucs
dc.title.alternativeThe role of influencers in marketing communication of a companyen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedBachelor thesis focuses on the importance of influencers in marketing communication of a business. An author has chosen this topic by virtue of its actual and developing potential. The main goal of this bachelor thesis is to find out if involvement of influencers in a company's campaign affects consumers´ approach to a brand positively or negatively. In a theoretical part of this thesis there is marketing communication on the internet defined and problematics of influencer marketing as such. Then a practical part of this bachelor thesis follows and its main goal is to analyze marketing communication of ZOOT company and chosen campaigns of this brand based on respondents´ feedback and its comparison with competition, specifically Zalando company. The intention of a deep interview with three influencers, who are also connected with ZOOT and Zalando, is to obtain information about influencer marketing from another perspective. The final practical part aims to use the information obtained and make recommendations for marketing communication of ZOOT company with the help of more detailed marketing plans.en
dc.subject.translatedinfluencer marketingen
dc.subject.translatedsocial mediaen
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedmarketing campaignen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Prochazkova_Tereza_BP.pdfPlný text práce2,97 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
prochazkova_tereza_v.pdfPosudek vedoucího práce355,28 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_Prochazkova_o.pdfPosudek oponenta práce129,32 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce31,4 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47959

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.