Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorBoháčová Aneta, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorKubištová, Markéta
dc.contributor.refereeKomzáková Martina, PhDr. Ph.D.
dc.date.accepted2022-9-8
dc.date.accessioned2022-11-10T14:43:40Z-
dc.date.available2020-12-7
dc.date.available2022-11-10T14:43:40Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-6-29
dc.identifier87088
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/49918-
dc.description.abstractTato diplomová práce se, jak název napovídá, zabývá inkluzí žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni základní školy a skládá se ze dvou částí - teoretické a praktické. V první části se věnuje pojmu inkluze a jeho pojetí ze stran pedagogů a odborné veřejnosti a vývoji inkluze u nás a v zahraničí. V další části popisuje podpůrná opatření a jednotlivé poruchy. V praktické části se zabývá dvěma žáky se SVP a dále pak pohledem zákonných zástupců na inkluzivní vzdělávání a podpůrná opatření jejich dětí.cs
dc.format56 s. III s. (84 551znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectinkluzivní vzdělávánícs
dc.subjectintegracecs
dc.subjecttrendycs
dc.subjectinovacecs
dc.subjectindividuální vzdělávací pláncs
dc.subjectdiagnostikacs
dc.subjecthodnocenícs
dc.subjectškolacs
dc.subjecttřídacs
dc.subjectvyučování zpětná vazbacs
dc.subjectžák se speciálními vzdělávacími potřebamics
dc.subjectpedagogcs
dc.subjectasistent pedagogacs
dc.subjectvýchovný poradcecs
dc.subjectspeciální pedagogcs
dc.subjectškolská poradenská zařízení a institucecs
dc.subjectkvalitativní výzkumcs
dc.subjectrozhovorcs
dc.titleInkluze žáků se SVP na 1. stupni ZŠcs
dc.title.alternativeInclusion of pupils with SEN at primary schoolen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelMagisterský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis deals, as its designation shows, with the inclusion of primary with special learning needs on the primary level of education. The thesis consists of two components - the theoretical part and the practical part. The former defines inclusive education and its conception by teachers and the professional public. It also conducts a survey of the development of inclusion in the Czech Republic as well as abroad. Furthermore, it describes the supportive measures and the individual learning disorders. The latter focuses on two specific students with special learning needs and brings opinions of their parents on inclusive education and their children´s particular supportive measures.en
dc.subject.translatedinclusive educationen
dc.subject.translatedintegrationen
dc.subject.translatedtrendsen
dc.subject.translatedinnovationen
dc.subject.translatedindividual education planen
dc.subject.translateddiagnosticsen
dc.subject.translatedevaluationen
dc.subject.translatedfeedbacken
dc.subject.translatedschoolen
dc.subject.translatedclassen
dc.subject.translatedteachingen
dc.subject.translatedpupil with special educational needsen
dc.subject.translatedteachersen
dc.subject.translatedteaching assistanten
dc.subject.translatededucational consultanten
dc.subject.translatedspecial education teacheren
dc.subject.translatedschool counseling facilitiesen
dc.subject.translatedqualitative researchen
dc.subject.translatedinterviewen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP-M. Kubistova 2022-2 (1).pdfPlný text práce982,93 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kubistova-vedouci.pdfPosudek vedoucího práce277,47 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kubistova-oponent.pdfPosudek oponenta práce254,39 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kubistova-obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce180,11 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/49918

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.