Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Komzáková Martina, PhDr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Machalík skopalová, Jiřina | |
dc.contributor.referee | Kosíková Věra, PhDr. et PaedDr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2023-6-13 | |
dc.date.accessioned | 2023-08-02T10:47:00Z | - |
dc.date.available | 2022-1-28 | |
dc.date.available | 2023-08-02T10:47:00Z | - |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.date.submitted | 2023-4-28 | |
dc.identifier | 90955 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/53713 | - |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se zabývá problematikou vzdělávání romských dětí a zaměřila se na zkušenosti Romů, kteří dosáhli vyššího vzdělání. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. K tvorbě teoretické části byla použita odborná literatura, internetové zdroje a vlastní zkušenosti. Praktická část obsahuje výzkum, který byl uskutečněn pomocí polostrukturovaného dotazníku. Výzkumu se zúčastnili Romové, kteří dosáhli minimálně středoškolského vzdělání s maturitou. | cs |
dc.format | 70 s. | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | motivace | cs |
dc.subject | romský žák | cs |
dc.subject | psychologie | cs |
dc.subject | stereotypy | cs |
dc.subject | vzdělávání | cs |
dc.subject | učitel | cs |
dc.subject | etnikum | cs |
dc.subject | faktor | cs |
dc.title | Osobnost učitele | cs |
dc.title.alternative | Teacher´s personality | en |
dc.type | diplomová práce | |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | This thesis deals with the issue of education for Romani children and focuses on the experiences of Roma individuals who have achieved higher education. The work is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part was created using professional literature, internet sources, and personal experience. The practical part includes research conducted using a semi-structured questionnaire. The research involved Roma individuals who have achieved at least a secondary education with a high school diploma. | en |
dc.subject.translated | motivation | en |
dc.subject.translated | romani student | en |
dc.subject.translated | psychology | en |
dc.subject.translated | stereotypes | en |
dc.subject.translated | education | en |
dc.subject.translated | teacher | en |
dc.subject.translated | ethnicity | en |
dc.subject.translated | factor | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KPS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
diplomovaprace.pdf | Plný text práce | 918,55 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
MachalikSkopalova_vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 174,38 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
MachalikSkopalova_oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 173,61 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Machalik Skopalova_obhajoba.pdf | Průběh obhajoby práce | 297,81 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/53713
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.