Title: Online marketingová strategie pro vybraný internetový obchod
Other Titles: Online marketing strategy for e-commerce store
Authors: Ruhsam, Ondřej
Advisor: Sadílek Tomáš, Ing. Ph.D.
Referee: Mičík Michal, Ing. Ph.D.
Issue Date: 2024
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/55943
Keywords: internet;marketing;e-commerce;internetový obchod;e-marketing;ppc kampaň;hodinky;marketingová komunikace
Keywords in different language: internet;marketing;e-commerce store;e-marketing;ppc campaigns;watches;marketing comunication
Abstract: Práce se zabývá fungováním internetových obchodů v oblasti prodeje hodinek a šperků na českém trhu, dále využíváním online marketingu v případě těchto obchodů, a také jejich současnými problémy. V první části práce je popsána marketingová teorie, ze které vychází jednotlivé nástroje online marketingu. Ty jsou blíže popsány v druhé části. Tyto jednotlivé nástroje jsou následně v třetí části použity v případě reálného fungování, a jejich nedostatky jsou řešeny a opravovány v části čtvrté.
Abstract in different language: This bachelor thesis describes the ecommerce stores, which are specialised in watches and jewelry on the Czech market, and the use of online marketing as well as current market complications. In the first part is described the marketing theory, which is used for specific marketing tools. These tools are described in the second part of thesis. In the third part have been evaluated marketing activities of selected ecommerce store, and prepared suggestions for improvement, which are described in the fourth part.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BP_Ruhsam_2023-3.pdfPlný text práce2,44 MBAdobe PDFView/Open
Ruhsam_Ondrej_V.pdfPosudek vedoucího práce221,47 kBAdobe PDFView/Open
BP_Ruhsam_o.pdfPosudek oponenta práce128,18 kBAdobe PDFView/Open
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,56 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/55943

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.