Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSadílek Tomáš, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorRuhsam, Ondřej
dc.contributor.refereeMičík Michal, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2024-6-3
dc.date.accessioned2024-07-12T09:03:17Z-
dc.date.available2022-10-24
dc.date.available2024-07-12T09:03:17Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2023-4-24
dc.identifier92921
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/55943-
dc.description.abstractPráce se zabývá fungováním internetových obchodů v oblasti prodeje hodinek a šperků na českém trhu, dále využíváním online marketingu v případě těchto obchodů, a také jejich současnými problémy. V první části práce je popsána marketingová teorie, ze které vychází jednotlivé nástroje online marketingu. Ty jsou blíže popsány v druhé části. Tyto jednotlivé nástroje jsou následně v třetí části použity v případě reálného fungování, a jejich nedostatky jsou řešeny a opravovány v části čtvrté.cs
dc.format68 s. (98 312 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectinternetcs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjecte-commercecs
dc.subjectinternetový obchodcs
dc.subjecte-marketingcs
dc.subjectppc kampaňcs
dc.subjecthodinkycs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.titleOnline marketingová strategie pro vybraný internetový obchodcs
dc.title.alternativeOnline marketing strategy for e-commerce storeen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programMarketingové řízení
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis describes the ecommerce stores, which are specialised in watches and jewelry on the Czech market, and the use of online marketing as well as current market complications. In the first part is described the marketing theory, which is used for specific marketing tools. These tools are described in the second part of thesis. In the third part have been evaluated marketing activities of selected ecommerce store, and prepared suggestions for improvement, which are described in the fourth part.en
dc.subject.translatedinterneten
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatede-commerce storeen
dc.subject.translatede-marketingen
dc.subject.translatedppc campaignsen
dc.subject.translatedwatchesen
dc.subject.translatedmarketing comunicationen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Ruhsam_2023-3.pdfPlný text práce2,44 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Ruhsam_Ondrej_V.pdfPosudek vedoucího práce221,47 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_Ruhsam_o.pdfPosudek oponenta práce128,18 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,56 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/55943

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.