Název: Online marketingová strategie pro vybraný internetový obchod
Další názvy: Online marketing strategy for e-commerce store
Autoři: Ruhsam, Ondřej
Vedoucí práce/školitel: Sadílek Tomáš, Ing. Ph.D.
Oponent: Mičík Michal, Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2024
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/55943
Klíčová slova: internet;marketing;e-commerce;internetový obchod;e-marketing;ppc kampaň;hodinky;marketingová komunikace
Klíčová slova v dalším jazyce: internet;marketing;e-commerce store;e-marketing;ppc campaigns;watches;marketing comunication
Abstrakt: Práce se zabývá fungováním internetových obchodů v oblasti prodeje hodinek a šperků na českém trhu, dále využíváním online marketingu v případě těchto obchodů, a také jejich současnými problémy. V první části práce je popsána marketingová teorie, ze které vychází jednotlivé nástroje online marketingu. Ty jsou blíže popsány v druhé části. Tyto jednotlivé nástroje jsou následně v třetí části použity v případě reálného fungování, a jejich nedostatky jsou řešeny a opravovány v části čtvrté.
Abstrakt v dalším jazyce: This bachelor thesis describes the ecommerce stores, which are specialised in watches and jewelry on the Czech market, and the use of online marketing as well as current market complications. In the first part is described the marketing theory, which is used for specific marketing tools. These tools are described in the second part of thesis. In the third part have been evaluated marketing activities of selected ecommerce store, and prepared suggestions for improvement, which are described in the fourth part.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Ruhsam_2023-3.pdfPlný text práce2,44 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Ruhsam_Ondrej_V.pdfPosudek vedoucího práce221,47 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_Ruhsam_o.pdfPosudek oponenta práce128,18 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,56 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/55943

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.