Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKochová Eliška, Ing.
dc.contributor.authorStřeleček, Tomáš
dc.contributor.refereeŠtumpf Petr, Doc. Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2024-6-5
dc.date.accessioned2024-07-12T09:03:21Z-
dc.date.available2023-10-23
dc.date.available2024-07-12T09:03:21Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-22
dc.identifier96077
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/55964-
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na marketingové aktivity vybrané destinace. Cílem bakalářské práce je analyzovat marketingové aktivity a nástroje marketingové komunikace zvolené destinační oblasti. V první kapitole jsou detailně popsány charakteristiky regionu. Kapitola druhá se zabývá marketingovým výzkumem, který byl realizován pro naplnění cíle bakalářské práce. V druhé kapitole jsou shrnuty výsledky dotazování. V třetí kapitole je zhodnocení marketingového prostředí destinace Sušicka, ze kterého je sestavena SWOT analýza slabých, silných stránek a příležitostí, hrozeb. V poslední kapitole jsou uvedeny návrhy a doporučení.cs
dc.format57 s. (105 344)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectdestinacecs
dc.subjectdestinační managementcs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectcestovní ruchcs
dc.titleMarketingové aktivity vybrané destinace v České republicecs
dc.title.alternativeMarketing Activities of Selected Destination in the Czech Republicen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programMarketingové řízení
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis focuses on the marketing activities of a selected destination. The aim of the bachelor thesis is to analyze the marketing activities and marketing communication tools of the selected destination area. In the first chapter the characteristics of the region are described in detail. Chapter two deals with the marketing research that has been carried out to fulfil the aim of the bachelor thesis. Chapter two summarises the results ofthe survey. The third chapter is an assessment of the marketing environment of the destination Susickia, from which a SWOT analysis of weaknesses, strengths, opportunities and threats is compiled. In the last chapter suggestions and recommendations are given.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translateddestinationen
dc.subject.translateddestination managementen
dc.subject.translatedsocial networksen
dc.subject.translatedtourismen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska_prace_Strelecek_Tomas_K21B0407P.pdfPlný text práce1,32 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Strelecek_Tomas_v.pdfPosudek vedoucího práce126,43 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Strelecek_Tomas_o.pdfPosudek oponenta práce124,25 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,65 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/55964

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.