Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorŠtumpf Petr, Doc. Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorCajthamlová, Daniela
dc.contributor.refereeEger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
dc.date.accepted2024-6-6
dc.date.accessioned2024-07-12T09:03:22Z-
dc.date.available2023-10-23
dc.date.available2024-07-12T09:03:22Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-22
dc.identifier96090
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/55972-
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá umělou inteligencí v turismu. Blíže je zaměřena na využití nástrojů umělé inteligence pro plánování cestovních itinerářů. Hlavním cílem práce je identifikace a komparace vybraných nástrojů umělé inteligence v turismu a na základě analýzy zhodnotit uživatelskou přívětivost, pravdivost a přesnost vybraných nástrojů na příkladu plánování výletů a generování itinerářů a navrhnout jejich využití v destinačním managementu a marketingu. První část práce je věnována teoretickému úvodu do turismu, marketingu a managementu destinací a následně umělé inteligenci a jejímu využití v turismu. Druhá část práce obsahuje popis a výsledky provedeného výzkumu. Konkrétně se jedná o uživatelské testování a polostrukturované rozhovory. Následně jsou uvedeny výsledky výzkumu a na jejich základě navrhnuta doporučení a návrhy pro využívání nástrojů umělé inteligence v turismu.cs
dc.format78 s. (103 419 znaků).
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectturismuscs
dc.subjectcestovní ruchcs
dc.subjectdestinační marketing a managementcs
dc.subjectumělá inteligencecs
dc.titleVyužití umělé inteligence v turismucs
dc.title.alternativeThe use of artificial intelligence in tourismen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programMarketingové řízení
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with artificial intelligence in tourism. It focuses on the use of artificial intelligence tools for planning travel itineraries. The main objective of the thesis is to identify and compare selected artificial intelligence tools in tourism and based on the analysis to evaluate the user-friendliness, truthfulness and accuracy of the selected tools on the example of trip planning and itinerary generation and to propose their use in destination management and marketing. The first part of the thesis is devoted to a theoretical introduction to tourism, destination marketing and management and then to artificial intelligence and its use in tourism. The second part of the thesis contains the description and results of the research conducted. Specifically, this includes user testing and semi-structured interviews. Subsequently, the results of the research are presented and based on these results, recommendations and suggestions for the use of artificial intelligence tools in tourism are proposed.en
dc.subject.translatedtourismen
dc.subject.translateddestination marketing and managementen
dc.subject.translatedartificial intelligenceen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Daniela Cajthamlova - BP.pdfPlný text práce3,5 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cajthamlova_Daniela_v.pdfPosudek vedoucího práce123,17 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cajthamlova_Daniela_o.pdfPosudek oponenta práce130,6 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,82 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/55972

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.