Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKunešová Hana, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorRemigerová, Nikol
dc.contributor.refereeTurchyn Liuba, magistr kand.ekon.věd, dipl.spec.
dc.date.accepted2024-6-6
dc.date.accessioned2024-07-12T09:03:23Z-
dc.date.available2023-10-23
dc.date.available2024-07-12T09:03:23Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-22
dc.identifier96292
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/55979-
dc.description.abstractBakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace vybraných obchodů s online prodejem z pohledu spotřebitele. Cílem práce je zhodnotit marketingovou komunikaci společnosti Sephora a společnosti Parfumerie Douglas a formulovat případná doporučení pro další praxi. Obě společnosti se soustředí na prodej produktů v kategorii krása. Kapitoly 1 a 2 uvádějí teoretická východiska do marketingové komunikace. Kapitola 3 seznamuje čtenáře s metodikou práce. Kapitola 4 se zaměřuje na představení vybraných společností a kapitoly 5 a 6 popisují marketingovou komunikaci těchto společností. Závěrečné shrnutí, porovnání a doporučení pro další praxi je provedeno v kapitole 7.cs
dc.format78 s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectsephoracs
dc.subjectdouglascs
dc.titleMarketingová komunikace vybraných obchodů s online prodejemcs
dc.title.alternativeMarketing communication of selected shops with online salesen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programMarketingové řízení
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis Bachelor Thesis focuses on the analysis of marketing communication of selected shops with online sales from the consumer's point of view. The goal of the thesis is to evaluate the marketing communication of Sephora and Parfumerie Douglas and to formulate possible recommendations for further practice. The selected stores both focus on selling products in the beauty category. Chapters 1 and 2 present the theoretical basis for marketing communication. Chapter 3 introduces the reader to the methodology of the work. Chapter 4 focuses on the introduction of selected companies, and chapters 5 and 6 describe the marketing communication of these companies. The final summary, comparison and recommendations for further practice are made in chapter 7.en
dc.subject.translatedanalysisen
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedcommunication mixen
dc.subject.translatedsephoraen
dc.subject.translateddouglasen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace - Remigerova.pdfPlný text práce2,45 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Remigerova_Nikol_v.pdfPosudek vedoucího práce124,43 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Remigerova_Nikol_o.pdfPosudek oponenta práce120,74 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,6 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/55979

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.