Název: Návrh obsahové kampaně pro vybraný produkt
Další názvy: Design of the content campaign for a selected product
Autoři: Petrželka, Richard
Vedoucí práce/školitel: Holubová Lenka, Ing.
Oponent: Eger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
Datum vydání: 2024
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/55982
Klíčová slova: obsahový marketing;obsahová kampaň;energetické nápoje;články na blogu;sociální sítě;studenti
Klíčová slova v dalším jazyce: content marketing;content campaign;energy drinks;blog articles;social media;students
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá návrhem internetové obsahové kampaně pro firmu BOMBA energy s.r.o., která se zaměřuje na distribuci energetických nápojů. Cílem kampaně je zaujmout studenty vyšších ročníků středních škol a studenty vysokých škol a zvýšit jejich povědomí o značce a zájem o produkty firmy. Práce analyzuje situaci na trhu s energetickými nápoji v České republice a cílovou skupinu studentů. Na základě analýz je navržena obsahová kampaň, která se zaměřuje na tvorbu poutavého obsahu ve formě článků na blogu firmy a příspěvků na sociálních sítích. Kampaň se soustředí na budování image značky BOMBA energy jako energetického nápoje pro studenty, kteří potřebují doplnit energii při studiu. Na základě získaných poznatků byl uspořádán výzkum formou sérií skupinových rozhovorů, při kterých bylo zkoumáno, jak cílová skupina vnímá kampaň. Nakonec byla formulována doporučení.
Abstrakt v dalším jazyce: The bachelor's thesis deals with the design of an internet content campaign for the company BOMBA energy s.r.o., which focuses on the distribution of energy drinks. The aim of the campaign is to attract high school students and university students and increase their brand awareness and interest in the company's products. The thesis analyzes the situation on the energy drinks market in the Czech Republic and the target group of students. Based on the analyses, a content campaign is designed, which focuses on the creation of engaging content in the form of articles on the company's blog and posts on social networks. The campaign focuses on building the image of the BOMBA energy brand as an energy drink for students who need to replenish their energy while studying. Based on the findings, research was organized in the form of a series of group interviews, during which it was investigated how the target group perceives the campaign. Finally, recommendations were formulated.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Navrh obsahove kampane pro vybrany produkt - Richard Petrzelka - Bakalarska prace.pdfPlný text práce1,66 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Petrzelka_Richard_v.pdfPosudek vedoucího práce125,49 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Petrzelka_Richard_o.pdfPosudek oponenta práce129,24 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,05 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/55982

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.