Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKrálová, Lenka
dc.contributor.authorHřebejková, Karolína
dc.contributor.refereeEger, Ludvík
dc.date.accepted2015-06-11
dc.date.accessioned2016-03-15T08:45:08Z-
dc.date.available2014-10-25cs
dc.date.available2016-03-15T08:45:08Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-24
dc.identifier62292
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/18345
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na analýzu konkurenceschopnosti společnosti TaNET West s.r.o. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část je teoretická a popisuje metody, jak analyzovat konkurenceschopnost podniku, jaké jsou typy konkurentů a jaký marketingový komunikační mix může společnost použít. Druhá část je zaměřena na praxi, popisuje základní informace o společnosti a také použití SWOT a Porterovy analýzy. Podrobně se zabývá konkurencí, která působí v dané lokalitě. Pro přehlednější srovnání jsou použita kritéria, ve kterých jsou společnosti srovnány, dále je použit i výzkum pomocí Mystery shoppingu. V závěru práce jsou uvedena doporučení a nápady pro společnost TaNET West.s.r.o..cs
dc.format54 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectkonkurenceschopnost podnikucs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectswot analýzacs
dc.subjectmystery shoppingcs
dc.titleAnalýza konkurenčního postavení vybrané firmycs
dc.title.alternativeAn Analysis of competitive position of a chosen companyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis describes the analysis of competitiveness of TaNET West s.r.o. company. The thesis is devided into two main parts. The first one is theoretical and describes methods, how to analyse compatitiveness of a company, what are the types of competitors and what kind of marketing comunication mix can a company use. The second part concentrates on the practical side, describes main informatik about the company and the use of SWOT analysis and the Porter´s analysis. It deals with competition from local area in detail. There are used many criterions to compare the companies for better clarity. Then there is an investigation using Mystery shopping method. Finally you can read recommendations and ideas for TaNET West s.r.o. company.en
dc.subject.translatedcompetitiveness of a companyen
dc.subject.translatedcompetitionen
dc.subject.translatedswot analysisen
dc.subject.translatedmystery shoppingen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Hrebejkova-BP-Analyza konkurencniho postaveni vybrane firmy.pdfPlný text práce2,85 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Hrebejkova K. - V.PDFPosudek vedoucího práce599,21 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Hrebejkova K. - O.PDFPosudek oponenta práce640,37 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Hrebejkova K. - prubeh.PDFPrůběh obhajoby práce218,73 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/18345

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.