Název: Zkoumání sociálního klimatu firmy jako faktoru podmiňujícího výkonnost firmy
Další názvy: Research of the social climate of a company as a factor determining its performance
Autoři: Mašková, Zuzana
Vedoucí práce/školitel: Jermář, Milan
Oponent: Jiřincová, Milena
Datum vydání: 2015
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/18603
Klíčová slova: strategický záměr;strategické cíle;balanced scorecard;sociální klima;stimulační faktory;projekt;identifikace rizik
Klíčová slova v dalším jazyce: strategic plan;strategic targets;balanced scorecard;social climate;stimulating factors;project;risk identification
Abstrakt: Předložená diplomová práce se zabývá zkoumáním sociálního klimatu společnosti AGRIO Moderní zemědělské služby s.r.o. jako faktoru podmiňujícího její výkonnost. První část diplomové práce je zaměřena na charakteristiku společnosti a formulaci jejího strategického plánu. Za pomoci metodiky Balanced Scorecard jsou stanoveny dílčí úkoly pro sledování a řízení strategických cílů společnosti. V další části práce je definován pojem sociální klima a stanoveny hlavní rysy žádoucího sociálního klimatu podporujícího strategické záměry společnosti. Na základě těchto předpokladů je v podniku proveden průzkum sociálního klimatu pomocí dotazníkového šetření. Výstupy průzkumu poukazují na silné a slabé stránky vnímaného sociálního klimatu. Po vyhodnocení průzkumu jsou blíže specifikovány a shrnuty stimulační faktory z oblasti sociálního klimatu společnosti. V závěrečné kapitole je navržen projekt zaměřený na podporu žádoucího sociálního klimatu přispívající k naplnění stanovených strategických cílů.
Abstrakt v dalším jazyce: The submitted thesis deals with the research of social climate of the company AGRIO Moderní zemědělské služby s.r.o. as a factor determining its performance. The first part of the thesis is focused on the characteristics of the company and the formulation of the strategic plan. Using Balanced Scorecard methodology individual tasks for monitoring and managing company's strategic goals are being set. The other part of the thesis defines the concept of social climate and sets out the main features of required social climate which supports strategic intentions of the company. Based on these assumptions the social climate survey is conducted in the company by using questionnaires. Survey outcomes point out the company's social climate strengths and weaknesses. Evaluation of the survey more closely specifies and summarizes stimulating factors of the climate. The final part designs the project focused on the support of required social climate contributing to the strategic goals accomplishment.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_ZM.pdfPlný text práce1,97 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-maskova_VP.PDFPosudek vedoucího práce1,93 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-maskova_OP.PDFPosudek oponenta práce2,02 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-maskova.PDFPrůběh obhajoby práce933,54 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/18603

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.