Název: Životní spokojenost učitelů
Další názvy: Life satisfaction of teachers
Autoři: Drahotová, Monika
Vedoucí práce/školitel: Aišmanová, Alexandra
Oponent: Lovasová, Vladimíra
Datum vydání: 2015
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/19898
Klíčová slova: životní spokojenost;spokojenost;atributy životní spokojenosti;kvalita života;učitel;učitelské povolání.
Klíčová slova v dalším jazyce: teacher;life satisfaction;quality of life;teachers work
Abstrakt: Práce se v teoretické části zabývá jednotlivými atributy životní spokojenosti a zaměřuje tyto atributy na povolání učitele. Dále se teoretická část zabývá učitelskou profesí; požadavky na její plnění a zátěží, se kterou se učitelé během své praxe setkávají. Praktická část je zaměřena na samostatný výzkum životní spokojenosti učitelů. Otázky ve výzkumu jsou rozděleny do jednotlivých podoblastí životní spokojenosti.
Abstrakt v dalším jazyce: Working in the theoretical part deals with individual attributes of life satisfaction and focuses on those attributes teaching profession. This part is also engaged in the teaching profession; requirements for its performance and load with which teachers during their practice meet. The practical part is focused on independent research of the life satisfaction of teachers. Issues in research are divided into various sub-areas of life satisfaction.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP - Drahotova.pdf.pdfPlný text práce2,74 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Drahotova - vedouci.pdfPosudek vedoucího práce381,26 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Drahotova - oponent.pdfPosudek oponenta práce351,09 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Drahotova - prubeh obhajob.pdfPrůběh obhajoby práce97,02 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/19898

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.