Název: | Životní spokojenost učitelů |
Další názvy: | Life satisfaction of teachers |
Autoři: | Drahotová, Monika |
Vedoucí práce/školitel: | Aišmanová, Alexandra |
Oponent: | Lovasová, Vladimíra |
Datum vydání: | 2015 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/19898 |
Klíčová slova: | životní spokojenost;spokojenost;atributy životní spokojenosti;kvalita života;učitel;učitelské povolání. |
Klíčová slova v dalším jazyce: | teacher;life satisfaction;quality of life;teachers work |
Abstrakt: | Práce se v teoretické části zabývá jednotlivými atributy životní spokojenosti a zaměřuje tyto atributy na povolání učitele. Dále se teoretická část zabývá učitelskou profesí; požadavky na její plnění a zátěží, se kterou se učitelé během své praxe setkávají. Praktická část je zaměřena na samostatný výzkum životní spokojenosti učitelů. Otázky ve výzkumu jsou rozděleny do jednotlivých podoblastí životní spokojenosti. |
Abstrakt v dalším jazyce: | Working in the theoretical part deals with individual attributes of life satisfaction and focuses on those attributes teaching profession. This part is also engaged in the teaching profession; requirements for its performance and load with which teachers during their practice meet. The practical part is focused on independent research of the life satisfaction of teachers. Issues in research are divided into various sub-areas of life satisfaction. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KPS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP - Drahotova.pdf.pdf | Plný text práce | 2,74 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
vedouci-Drahotova - vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 381,26 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
oponent-Drahotova - oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 351,09 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
obhajoba-Drahotova - prubeh obhajob.pdf | Průběh obhajoby práce | 97,02 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/19898
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.