Název: Strategie penetrace podniku na zahraničním trhu
Další názvy: Market penetration strategy of the company in foreign market
Autoři: Lichnovská, Irena
Vedoucí práce/školitel: Taušl Procházková Petra, Ing. Ph.D.
Oponent: Ircingová Jarmila, Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2017
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/28322
Klíčová slova: německý trh;automobilový průmysl;strategie;strategické řízení;logistický a výrobní software;b2b trh;marketing;komunikační mix
Klíčová slova v dalším jazyce: german market;car industry;strategy;strategy management;logistics and manufacturing software;b2b market;marketing;marketing communication mix
Abstrakt: Předmětem předložené práce bylo navrhnout strategii, jež pomůže vybrané firmě získat nové zákazníky na německém trhu a zvýšit tak objem tržeb. Na základě provedené literární rešerše, jejíž poznatky byly zformulovány v teoretické části předkládané práce, autorka zvolila strategii penetrace, která v rámci dosažení většího tržního podílu doporučuje zvýšit marketingové úsilí na daném trhu. Toto marketingové úsilí bylo v praktické části práce zformulováno do podoby marketingové strategie, jejíž tvorba následovala kroky doporučené odbornou literaturou v první části práce. Autorka provedla podrobnou marketingovou situční analýzu, která byla posléze vyhodnocena pomocí matice SWOT. Na základě tohoto vyhodnocení byly navrženy strategiecké cíle. Práce se věnuje jednomu z navržených cílů, a to právě tomu, jež se týká zvýšení povědomí o firmě na německém trhu. Pro tento dílčí cíl je navržena strategie značky a s ní související komunikační mix, který respektuje potřeby a charakteristiky zákazníků. Úspěšnost této strategie je v závěru práce hodnocena pomocí velikosti tržeb a velikosti čistého zisku.
Abstrakt v dalším jazyce: Předmětem předložené práce bylo navrhnout strategii, jež pomůže vybrané firmě získat nové zákazníky na německém trhu a zvýšit tak objem tržeb. Na základě provedené literární rešerše, jejíž poznatky byly zformulovány v teoretické části předkládané práce, autorka zvolila strategii penetrace, která v rámci dosažení většího tržního podílu doporučuje zvýšit marketingové úsilí na daném trhu. Toto marketingové úsilí bylo v praktické části práce zformulováno do podoby marketingové strategie, jejíž tvorba následovala kroky doporučené odbornou literaturou v první části práce. Autorka provedla podrobnou marketingovou situční analýzu, která byla posléze vyhodnocena pomocí matice SWOT. Na základě tohoto vyhodnocení byly navrženy strategiecké cíle. Práce se věnuje jednomu z navržených cílů, a to právě tomu, jež se týká zvýšení povědomí o firmě na německém trhu. Pro tento dílčí cíl je navržena strategie značky a s ní související komunikační mix, který respektuje potřeby a charakteristiky zákazníků. Úspěšnost této strategie je v závěru práce hodnocena pomocí velikosti tržeb a velikosti čistého zisku.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DIPLOMKA Iris .pdfPlný text práce2,12 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DP_Lichnovska_VP.PDFPosudek vedoucího práce3,38 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DP_Lichnovska_OP.PDFPosudek oponenta práce2,81 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DP_Lichnovska.PDFPrůběh obhajoby práce1,03 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/28322

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.