Title: Marketingová komunikace společnosti Teta drogerie a lékárny ČR s. r. o.
Other Titles: Marketing communication of the company Teta drogerie a lékárny ČR s. r. o.
Authors: Mašková, Marie
Advisor: Kunešová Hana, Ing. Ph.D.
Referee: Mičík Michal, Ing. Ph.D.
Issue Date: 2022
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/47926
Keywords: marketingová komunikace;reklama;sociální média;franchising
Keywords in different language: marketing communication;advertising;social media;franchising
Abstract: Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací ve společnosti Teta drogerie a lékárny ČR, s. r. o. Cílem této práce je charakterizovat nástroje marketingové komunikace vybrané společnosti a následně zjistit, jak tyto nástroje ovlivňují stanovené cílové skupiny. Teoretická část je věnována definování cílů marketingové komunikace a následuje kapitola s popisem konkrétních nástrojů marketingové komunikace. Praktická část práce pojednává o představení metodiky, která byla použita v této práci. Následuje představení společnosti Teta drogerie a lékárny ČR, s. r. o. Následující kapitola charakterizuje jednotlivé nástroje marketingové komunikace, které vybraná společnost využívá. Poslední dvě kapitoly prezentují výsledky marketingového výzkumu a v závěrečné části práce se nachází doporučení pro oblast marketingové komunikace ve vybrané společnosti.
Abstract in different language: The bachelor thesis deals with marketing communication in the company Teta drogerie a lékárny ČR, s. r. o. The aim of this thesis is to characterize the marketing communication tools of the selected company and then to find out how these tools affect the specified target groups. The theoretical part is devoted to defining the objectives of marketing communication, followed by a chapter describing specific marketing communication tools. The practical part of the thesis deals with the presentation of the methodology that was used in this work. This is followed by an introduction of the company Teta drogerie a lékárny ČR, s. r. o. The following chapter characterizes the individual marketing communication tools used by the selected company. The last two chapters present the results of the marketing research and in the final part of the thesis there are recommendations for the area of marketing communication in the selected company.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kvalifikacni prace, Maskova Marie.pdfPlný text práce1,51 MBAdobe PDFView/Open
Maskova_Marie_v.pdfPosudek vedoucího práce126,9 kBAdobe PDFView/Open
BP_Maskova_o.pdfPosudek oponenta práce121,81 kBAdobe PDFView/Open
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce31,58 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/47926

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.