Název: Inkluze žáků se SVP na 1. stupni ZŠ
Další názvy: Inclusion of pupils with SEN at primary school
Autoři: Kubištová, Markéta
Vedoucí práce/školitel: Boháčová Aneta, Mgr. Ph.D.
Oponent: Komzáková Martina, PhDr. Ph.D.
Datum vydání: 2022
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/49918
Klíčová slova: inkluzivní vzdělávání;integrace;trendy;inovace;individuální vzdělávací plán;diagnostika;hodnocení;škola;třída;vyučování zpětná vazba;žák se speciálními vzdělávacími potřebami;pedagog;asistent pedagoga;výchovný poradce;speciální pedagog;školská poradenská zařízení a instituce;kvalitativní výzkum;rozhovor
Klíčová slova v dalším jazyce: inclusive education;integration;trends;innovation;individual education plan;diagnostics;evaluation;feedback;school;class;teaching;pupil with special educational needs;teachers;teaching assistant;educational consultant;special education teacher;school counseling facilities;qualitative research;interview
Abstrakt: Tato diplomová práce se, jak název napovídá, zabývá inkluzí žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni základní školy a skládá se ze dvou částí - teoretické a praktické. V první části se věnuje pojmu inkluze a jeho pojetí ze stran pedagogů a odborné veřejnosti a vývoji inkluze u nás a v zahraničí. V další části popisuje podpůrná opatření a jednotlivé poruchy. V praktické části se zabývá dvěma žáky se SVP a dále pak pohledem zákonných zástupců na inkluzivní vzdělávání a podpůrná opatření jejich dětí.
Abstrakt v dalším jazyce: This diploma thesis deals, as its designation shows, with the inclusion of primary with special learning needs on the primary level of education. The thesis consists of two components - the theoretical part and the practical part. The former defines inclusive education and its conception by teachers and the professional public. It also conducts a survey of the development of inclusion in the Czech Republic as well as abroad. Furthermore, it describes the supportive measures and the individual learning disorders. The latter focuses on two specific students with special learning needs and brings opinions of their parents on inclusive education and their children´s particular supportive measures.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP-M. Kubistova 2022-2 (1).pdfPlný text práce982,93 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kubistova-vedouci.pdfPosudek vedoucího práce277,47 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kubistova-oponent.pdfPosudek oponenta práce254,39 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kubistova-obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce180,11 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/49918

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.