Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSadílek Tomáš, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorCajthamlová, Lucie
dc.contributor.refereeKunešová Hana, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2023-6-5
dc.date.accessioned2023-06-09T11:32:10Z-
dc.date.available2021-10-25
dc.date.available2023-06-09T11:32:10Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2022-4-25
dc.identifier89350
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/52374-
dc.description.abstractTato bakalářská práce se věnuje neustále se rozvíjejícímu odvětví e-commerce - on-line nakupování potravin. Úvodem teoretické části je zmapovaní situace na českém on-line trhu, dále je blíže popsáno chování spotřebitele a nákupní proces. Vysvětlím význam mystery shoppingu a představím nejvýznamnější společnosti na trhu. V praktické části formou opakovaného mystery shoppingu porovnám úroveň poskytovaných služeb dvou českých společností - Rohlík.cz a Košík.cz. Závěrem této práce představím návrhy na zlepšení pro tyto společnosti.cs
dc.format58 s. (11 735 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmystery shoppingcs
dc.subjecte-commercecs
dc.subjectonline nakupování potravincs
dc.subjectmarketing na internetucs
dc.subjectnákupní chovánícs
dc.titleOn-line nakupování potravin na českém trhucs
dc.title.alternativeOnline grocery shopping on the Czech marketen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is devoted to the constantly developing sector of e-commerce - online grocery shopping. The theoretical part of the thesis starts with a mapping of the situation on the Czech online market, then consumer behaviour and the shopping process are described in more detail. I will explain the importance of mystery shopping and introduce the two most important companies on the market. In the practical part I will compare with the form of repeated mystery shopping the level of services provided by two Czech companies - Rohlík.cz and Košík.cz. At the end of this thesis I will present suggestions for improvement in both companies.en
dc.subject.translatedmystery shoppingen
dc.subject.translatede-commerceen
dc.subject.translatedon-line grocery shoppingen
dc.subject.translatedinternet marketingen
dc.subject.translatedconsumer behaviouren
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
On-line-nakupovani-potravin na ceskem trhu.pdfPlný text práce1,43 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cajthamlova_Lucie_V.pdfPosudek vedoucího práce220,03 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cajthamlova_Lucie_o_2022.pdfPosudek oponenta práce131,2 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,65 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/52374

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.