Název: Osobnost učitele
Další názvy: Teacher´s personality
Autoři: Machalík skopalová, Jiřina
Vedoucí práce/školitel: Komzáková Martina, PhDr. Ph.D.
Oponent: Kosíková Věra, PhDr. et PaedDr. Ph.D.
Datum vydání: 2023
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/53713
Klíčová slova: motivace;romský žák;psychologie;stereotypy;vzdělávání;učitel;etnikum;faktor
Klíčová slova v dalším jazyce: motivation;romani student;psychology;stereotypes;education;teacher;ethnicity;factor
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá problematikou vzdělávání romských dětí a zaměřila se na zkušenosti Romů, kteří dosáhli vyššího vzdělání. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. K tvorbě teoretické části byla použita odborná literatura, internetové zdroje a vlastní zkušenosti. Praktická část obsahuje výzkum, který byl uskutečněn pomocí polostrukturovaného dotazníku. Výzkumu se zúčastnili Romové, kteří dosáhli minimálně středoškolského vzdělání s maturitou.
Abstrakt v dalším jazyce: This thesis deals with the issue of education for Romani children and focuses on the experiences of Roma individuals who have achieved higher education. The work is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part was created using professional literature, internet sources, and personal experience. The practical part includes research conducted using a semi-structured questionnaire. The research involved Roma individuals who have achieved at least a secondary education with a high school diploma.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
diplomovaprace.pdfPlný text práce918,55 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
MachalikSkopalova_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce174,38 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
MachalikSkopalova_oponent.pdfPosudek oponenta práce173,61 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Machalik Skopalova_obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce297,81 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/53713

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.