Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMičík Michal, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorBošková, Kateřina
dc.contributor.refereeŠtumpf Petr, Doc. Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2024-6-3
dc.date.accessioned2024-07-12T09:03:18Z-
dc.date.available2023-10-23
dc.date.available2024-07-12T09:03:18Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-22
dc.identifier95727
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/55950-
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace plzeňské kavárny Cavino. V teoretické části jsou detailně definovány a rozebrány pojmy spojené s marketingovým mixem, marketingovou komunikací a analýzou marketingového prostředí. V praktické části je nejprve představena samotná podstata podniku Cavino a jeho klientela. Následně je analyzován stávající marketingový mix, provedena analýza marketingové komunikace pomocí analytického nástroje ZoomSphere a dále je provedena analýza makroprostředí a mezoprostředí. Na závěr práce je vytvořena SWOT matice a jsou formulována možná doporučení pro podnik. Hlavním cílem této práce je podrobně popsat, kriticky zhodnotit a analyzovat vybrané aspekty marketingové komunikace s cílem navrhnout doporučení pro jejich zlepšení na základě získaných poznatků.cs
dc.format64 s. (75 121 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectonline marketingová komunikacecs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.titleMarketingová komunikace vybraného podnikucs
dc.title.alternativeMarketing communication of a selected enterpriseen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programMarketingové řízení
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe bachelor's thesis focuses on the issue of marketing communication of the Cavino café in Plzeň. The theoretical part defines and discusses in detail concepts related to the marketing mix, marketing communication, and analysis of the marketing environment. In the practical part, the nature of the Cavino business and its clientele are first introduced. Subsequently, the current marketing mix is analyzed, and the marketing communication is assessed using the analytical tool ZoomSphere. Additionally, an analysis of the macro environment and meso-environment is conducted. Finally, a SWOT matrix is compiled, and possible recommendations for the company are proposed. The main aim of this thesis is to describe, critically evaluate, and analyze selected aspects of marketing communication in order to suggest recommendations for improvement based on the acquired knowledge.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedonline marketing communicationen
dc.subject.translatedsocial mediaen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
boskova_katerina_BP.pdfPlný text práce1,17 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_Boskova_v.pdfPosudek vedoucího práce125,85 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Boskova_Katerina_o.pdfPosudek oponenta práce125,91 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,71 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/55950

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.